Seriws IOK - system elektronicznej prezentacji danych

2014.01.17

          Serwis Internetowej Obsługi Kontrahenta (IOK), został wdrożony przez firmę Actum s.c. w 2010r. w ramach unijnego programu rozwoju społeczeństwa informacyjnego, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. W 2012r. został zmodernizowany w celu poprawy funkcjonalności.

Serwis Internetowej Obsługi Kontrahenta pozwala na szybką, automatyczną wymianę informacji pomiędzy Administratorem lub Zarządcą, a Klientem oraz umożliwia prezentację tworzonych dokumentów księgowych w formacie elektronicznym. Serwis IOK zapewnia wgląd do udostępnianych danych za pośrednictwem Internetu. W wygodny dla Państwa sposób, bez wykonywania telefonów, bez wychodzenia z domu, mogą Państwo sprawdzić wysokość zaliczki, stan rozrachunków ze Wspólnotą Mieszkaniową, sprawdzić rozliczenie kosztów zużycia mediów, a także podać stany liczników.

Dzięki modernizacji, serwis IOK posiada nowe funkcjonalności, a w tym:

- możliwość otrzymywania zaliczek w wersji PDF na wskazany adres e-mail;

- możliwość drukowania dokumentów zaliczek;

- możliwość edytowania danych Kontrahenta;

- przejrzysty układ kosztów składających się na miesięczne obciążenia w zaliczce na pokrycie kosztów zarządu.


Rejestracja do serwisu IOK jest prowadzona za pośrednictwem strony internetowej firmy Actum www.actum.pl poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego. Użytkownik via e-mail otrzymuje indywidualny login oraz hasło, umożliwiające dostęp do serwisu IOK.       

Wybór serwisu IOK to wygodny i bezpieczny sposób kontaktu z Administratorem/Zarządcą. Serwis IOK zapewnia dostępność informacji o każdej porze dnia z dowolnego miejsca na świecie, a korzystanie z niego jest bezpłatne.

Dla Klientów IOK system nie generuje dokumentów zaliczek w formie papierowej – zaliczki w formie elektronicznej są przesyłane bezpośrednio na wskazany adres e-mail oraz dostępne w panelu Klienta. Dokumenty obciążeniowe w wersji elektronicznej są proste w archiwizacji, a w razie potrzeby można je drukować bezpośrednio z serwisu.

Dzięki sugestiom Klientów korzystających z serwisu, nieustannie pracujemy nad doskonaleniem i poprawą funkcjonalności Internetowej Obsługi Kontrahenta, tak by w maksymalnie możliwym stopniu sprostać Państwa oczekiwaniom. W związku z udogodnieniami jakie stwarza elektroniczna wymiana danych zapraszamy Państwa do korzystania z Internetowej Obsługi Kontrahenta.