kariera

Jesteśmy firmą z długoletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania i administrowania nieruchomościami. Przez piętnaście lat naszej działalności zaufało nam wielu klientów, którzy docenili nasz profesjonalizm, wiedzę i zaangażowanie. Wierzymy, iż na sukces firmy pracuje cały zespół, dlatego dbamy o naszych pracowników, starając się zapewnić im jak najlepsze warunki pracy oraz możliwości rozwoju.

Poszukujemy przede wszystkim osób posiadających wiedzę merytoryczną i umiejętności przydatne na danym stanowisku pracy, nastawionych na współpracę i gotowych związać się z firmą na dłużej.

W zamian oferujemy:

  • możliwość zdobywania nowych umiejętności,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • pomoc w podnoszeniu kwalifikacji, w tym wspieranie pracowników dążących do uzyskania licencji państwowych w zawodach związanych z gospodarowaniem nieruchomościami,
  • samodzielną i odpowiedzialną pracę,
  • miłą atmosferę pracy w doświadczonym zespole.

Osoby zainteresowane współpracą na stanowiskach:

  • zarządca nieruchomości,
  • administrator nieruchomości,
  • pracownik działu rozliczeń,
  • pracownik techniczny,
  • inspektor nadzoru budowlanego,

prosimy o przesłanie aplikacji (CV i list motywacyjny) na adres mailowy biuro.gdynia@actum.pl z zaznaczeniem w temacie wiadomości o jakie stanowisko ubiega się kandydat.
Na aplikacjach prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002, Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się wyłącznie z wybranymi kandydatami.